Prohledat tento blog

sobota 24. října 2009

Pozvánka na minifestival


Jedna čerstvá majitelka korálkového náramku, který jsem vyrobila, mne laskavě upozornila na drobnou a milou akci.

Na festival animovaných pásem SMÍŠEK NA HABROVCE si můžete vyrazit v pátek 23. a v sobotu 24. října 2009 do sálu Habrovka, U Habrovky 2 (vedle kostela sv.Františka) v Praze 4 (páteční dopolední program - promítání v 9:15 a v 10:30 - je určen pro školky a 1. třídy ZŠ, páteční odpolední program - 15:00 - pro družiny. Páteční večerní program a sobotní program je určen pro širokou veřejnost.)

Program
Pátek 23. 10.
9:15 Nové večerníčky
10:30 Nostalgie večerníčků
14:30 Nové večerníčky
19:30 Pásmo Filmové akademie M. Ondříčka Písek

Sobota 24. 10.
10:00 Nostalgie večerníčků
15:00 Nové večerníčky

V rámci pásma „Nostalgie večerníčků“ se promítají večern
íčkové díly z dílny Václava Bedřicha, takže k sobě znovu můžete bezelstně přivinout Makovou panenku a motýla Emauela, Štaflíka a Špagetku či vílu Amálku. Nebo Maxipsa Fíka a Boba a Bobka.

Sekce „Nové večerníčky“ připomíná třeba Renčínova večerníčková Strašidla na Kulíkově nebo práci výtvarníka Jana Baleje (Jedné noci v jednom městě) pro veřejnoprávní ukolébavku Karlík, zlatá rybka.

A sekce věnovaná aktivitám Filmové akademie Miroslava Ondříčka z Písku naznačuje jednu z budoucností českého animovaného filmu.

2 komentáře:

  1. Dnes jsem se svou rodinou velmi šťastný. Jmenuji se Angela, žiji v USA, manžel mě na rok opustil a já ho tak moc miluji, od té doby hledám způsob, jak ho získat zpět. Vyzkoušela jsem mnoho možností, ale nefungovalo to, dokud jsem nepotkala přítele, který mě seznámil s doktorem UDAMA, kouzelníkem, který mi po 2 dnech pomohl přivést zpět mého manžela. Můj manžel a já spolu dnes žijeme šťastně, protože jsem se řídila pokyny skvělého doktora UDAMA. Ten muž je skvělý, můžete ho kontaktovat na e-mailu: (udamaada@gmail.com). a jeho přímé kontaktní číslo a whatsapp je (+27658978226) Nyní poradím všem vážným osobám, které se ocitly v tomto druhu problému, aby ho nyní kontaktovali rychlé řešení bez stresu.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den! Jsem Martina Bonucci a toto je můj příběh. Po 3 letech rozpadlého manželství mě manžel opustil se třemi dětmi a můj život byl zničen. Chtěl jsem to všechno ukončit, málem jsem spáchal sebevraždu, protože jsem byl tak depresivní. Celou tu dobu jsem byl tak emocionálně depresivní a život mi připadal bezvýznamný. V osudný den jsem při brouzdání po internetu narazil na několik svědectví o doktoru Udamovi. Někteří lidé svědčili, že to přivedlo jejich Ex zpět, někteří svědčili, že to obnovuje dělohu a léčí nemoci pomocí jeho bylin. Víc mě zajímalo usmíření s manželem, které Dr. Udama umožnil za 3 dny. Nyní je můj manžel zpět a od té doby žijeme šťastně. Děkuji. Zde zanechám váš kontakt na všechny. E-mail: udamaada@gmail.com Volejte / Whatsapp: +27 65 897 8226

    OdpovědětVymazat