Na dovolenou na Krétu si už pět let po sobě vozím žabky, které jsem dostala ještě jako redaktorka Cinemy od distributora komedie Prázdniny pana Beana. Koukám, že ten film měl premiéru v březnu 2007, takže oním laskavým dárcem reklamního předmětu byli tehdejší milí distributoři z Bontonfilmu. Dnes už žabky vypadají skutečně ohavně, pravdou však zůstává, že jsem v nich - neboť nedělajípuchýře - ušla jistě desítky kilometrů, a navzdory tomu pořád drží. Jediné, co vzalo za své, je postavička pana Beana, dnes napůj setřená a vypadající jako dlouho neopravovaná freska v nějakém řeckém kostelíčku v horách. Ortoped by z odlišností mezi levým a pravým obrázkem nejspíš vyčetl něco o vadách mých končetin (kupříkladu pravou nohu mám o něco delší).
Komedii, ve které si vedle Rowana Atkinsona zahrál i Karel Roden, jsem od té doby viděla několikrát (a pořád mám nejradši tu scénu z festivalu v Cannes, kdy Willem Dafoe coby nadutý hollywoodský "umělec" Carson Clay totálně uspí snobské publikum svým narcistním "autorským" projektem - a Bean ho pak svými bujarými "filmařskými" vstupy zase probudí). Vedle scény z Lásky nebeské, kdy prodavač v klenotnictví sadisticky mučí mučí manžela směřujícího k nevěře (Alan Rickman), a scény se zhanobením portrétu Whistlerovy matky z komedie Mr. Bean: Největší filmová katastrofa (1997), ji považuji za nejzábavnější Atkinsonovo účinkování v celovečerním filmu. (I když ten nejistě koktající kněz ve Čtyřech svatbách a jednom pohřbu taky není k zahození).
Ale to jsem odbočila od beanovských žabek. Dopsala jsem presskit k Rodriguezově komedii Machete zabíjí a vyrážím v nich na pláž.
Komedii, ve které si vedle Rowana Atkinsona zahrál i Karel Roden, jsem od té doby viděla několikrát (a pořád mám nejradši tu scénu z festivalu v Cannes, kdy Willem Dafoe coby nadutý hollywoodský "umělec" Carson Clay totálně uspí snobské publikum svým narcistním "autorským" projektem - a Bean ho pak svými bujarými "filmařskými" vstupy zase probudí). Vedle scény z Lásky nebeské, kdy prodavač v klenotnictví sadisticky mučí mučí manžela směřujícího k nevěře (Alan Rickman), a scény se zhanobením portrétu Whistlerovy matky z komedie Mr. Bean: Největší filmová katastrofa (1997), ji považuji za nejzábavnější Atkinsonovo účinkování v celovečerním filmu. (I když ten nejistě koktající kněz ve Čtyřech svatbách a jednom pohřbu taky není k zahození).
Ale to jsem odbočila od beanovských žabek. Dopsala jsem presskit k Rodriguezově komedii Machete zabíjí a vyrážím v nich na pláž.
Ty vaše nefilmové či částečně nefilmové texty mne fakt baví :-))
OdpovědětVymazat