Prohledat tento blog

neděle 22. prosince 2013

Jak zahýbám Alenčinu blogu

V těchto týdnech poněkud zahýbám Alenčinu blogu, ale nebojte, je to jen krátkodobé. Na katedře filmových studií FF UK jsem dostala možnost vést modul na téma žurnalistické praxe. Z deseti studentů vybraných dle motivačních dopisů je jedenáct - a výsledky naší práce můžete vidět tady - na blogu, který jsem založila pro krátkodobý účel několika týdnů. Popis nového Hobita se po preview a recenzi ucelí ještě textem na volné téma. Řada studentů přistoupila na můj návrh zkusit si napsat portrét. Takže v poněkud chaotických dnech kolem vánočních svátků vezměte za vděk texty mladých, dynamických myslí, ze kterých se vylupují i mnozí důstojní nástupci naší staré, veteránské a ochabující generace.

Viděla jsem pár velmi zajímavých filmů, ale distributoři vesměs vydali embargo, takže o nich nesmíme zatím psát. Scorseseho Vlk z Wall Street (premiéra 16. 1.) je skvělý film a rozhodně se mu chci hodně věnovat, protože nejde jen o skutečný příběh jednoho bohatého parchanta, ale o komediální (!), morální obraz amorálního světa. Brzy tady najdete i ohlas na skvělého Stillerova Waltera Mittyho, což je tragikomedie o zániku tištěných médií a autentického, hmatatelného světa obecně. Premiéru má už ve čtvrtek, o druhém dnu vánočním. Určitě si na něj zajděte.

Přeju pěknou poslední adventní neděli všem čtenářům, zvláště těm laskavým lidem, kteří mi k Vánocům finančně přispěli na blog :)!

Žádné komentáře:

Okomentovat