Prohledat tento blog

středa 9. prosince 2015

Filmové šperky na Vánočním bazaru Artcamu

Vánoční filmový bazar v pražském Studiu Béla se už pro vás doufám stal akcí neoddělitelnou od Vánoc stejně jako pečení cukroví, lití olova a vysekávání díry do ledu za účelem spatření podoby příštího milého. Pro mne každoroční účast na bazaru patří k nejmilejším předvánočním aktivitám, pročež teď každou volnou chvilku věnuji práci na filmových špercích, které už sedm let vyrábím a prodávám, Letos v létě jsem díky kamarádce z Poříčan zažila i pravý maloměstský trh, kde jsem se coby prodejce rafinovaně chtěla trefit do vkusu případných kupců šmuky typu "Pretty Woman" a "Hříšný tanec". Myslela jsem, že to budou tutovky, ale šperky šly na odbyt jen podle charakteristiky "červená", "zelená" a "modrá" (a nejvíc jsem nakonec rozdala metrů celuloidu a mouder o nastupující éře digitalizace).  

Spectre -můj oblíbený 
Otřískaná poříčanskou zkušeností, dumám nyní, zda má smysl lísat se do přízně artového návštěvnictva náhrdelníkem Tři vzpomínky či náušnicemi O patro níž (skvělý film, mimochodem). To, co jsem zatím vyrobila, najdete v mém virtuálním obchodě na fler.cz, Je ovšem pravda, že letos nějak nestíhám vyhovovat poptávce. A to jsem se ještě nepustila do dalšího šperku z populární řady Star Wars :-))). 

Každopádně 18. prosince mezi 15 a 20 do Bély zajděte, mohla bych taky distribuovat - pokud máte závislost na kapsaicinu - své proslavené ultrapálivé chilli omáčky. Nebo můžeme jen tak popovídat. A ke koupi na bazaru budou i rozličné knížky, dvd a plakáty nové i staré, a vůbec nejrůznější věci. Účast (vedle pořádající distribuční firmy Artcam) přislíbili Národní filmový archiv, NAMU, nakladatelství filmové literatury Casablanca, Knihex, Nová beseda či časopis Cinepur. Nově bude jeden stánek věnovaný animovanému filmu... a jako vždycky nebude chybět občerstvení.

Až se zruinujete na bazaru, můžete od osmi vyrazit do přilehlého kinosálu na zmíněné Tři vzpomínky

2 komentáře:

  1. Hehe díky za článek. Také sem měla stejný problém se šperky, opravdu šly jednoznačně jen ty podle barev a zbytek lidi nezajímal :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se tomu vlastně moc nedivím, protože já sama si taky kupuji jenom zlaté šperky a něco, co má prostě nějakou kvalitu. Dříve jsem dělala i ukládání peněz do zlata, teď už si to kupuji jenom proto, že se mi to líbí. Ale jako přiznávám se, že i když na podobné bazary občas dojdu, tak si málo kdy něco odnesu. ;-)

    OdpovědětVymazat