Prohledat tento blog

pondělí 27. dubna 2009

Premiere končí?

Pokud Premiere skutečně končí, znamená to pro mne první reálný vpád hospodářské krize do mého života (a to si ten časopis pěkně prosím nijak pravidelně nekupuju, protože tam nemám co číst). Snad mi prominete chronicky politickou poznámku.

Zatím se krize zdála dopadat na můj život spíš tím, že mi politici, které nevolím, nabízeli v pokřivené populistické snaze o "zmírnění dopadů" a vylepšení blbých nálad (a zvýšení vlastních volebních perferencí) svobody a výhody, o které nestojím a které považuji za kalení vody a většinou i za hazardní zhoršování situace pomocí mých daní. (Mám na mysli namátkou odpustky třicetikorunového poplatku, chystané šrotovné, ochrana Brd před škodlivým radarem a nejnověji velkorysé ekologické dotace na zateplování, které mimochodem půjde patrně jen velmi obtížně získat - k nim drobná poznámka třeba zde . A tak dál.) Kolik lidí si v jedné závorce lze znepřátelit! Sakra, čtenost blogu v této minutě vteřině drasticky klesla... ještě, že mne to neživí :-).

Slibuji místopřísežně v nejbližší době napsání některých textů pouze filmových (Start Trek, za chbíli se chystám n Wolverina). Ty politické komentáříčky označíme třeba kočičí lebkou jako lahvičku s jedem, co říkáte?

Takže teď zpět k úvodní drobné poznámce na filmové téma: zatímco možný přechod Premire na internet mne minulý týden vyburcoval až k jakémusi pokusu o úvahu, teď se mi chce spíš otráveně mlčet. Jistému vydavateli, který jedná na rozdíl od šéfů Premiere vesměs naprosto iracionálně a pohybuje se načím trhem s rozmyslem Hulka, to nespíš nahraje do ruky, neboť teď zůstane jediným, kdo v Čechách vydává mainstreamový filmový časopis. Constantine Gerou, vy šťastný parchante! (To doufám není žalovatelná nadávka.) Zajímalo by mne velmi, jestli ho to zajímá,jestli dokáže tu situaci využít - a jak.

Žádné komentáře:

Okomentovat