Prohledat tento blog

čtvrtek 16. července 2009

Koupila jsem si Nokii

Po varském festivalovém náporu mne po dvou a půl roce definitivně opustil můj věrný mobilní telefon – čest jeho památce. Zakoupila jsem včera nový přístroj. Protože nemám vzhledem ke své známé technické neschopnosti ráda změny, chtěla jsem, aby se co nejvíc podobal tomu předchozímu. Tedy zase Nokii.

Dnes ráno jsem si v touze obnovit spojení se světem, přervané pobytem ve filmových lázních, pustila zprávy v rádiu. Dozvěděla jsem se, že Íránci tuto firmu momentálně bojkotují, protože prodala jejich vládě technologie, umožňující sledování veškeré mobilní komunikace. Nejsouc Íránka, zůstávám ve vztahu ke své koupi pouze naplněna jistými rozpaky. Lehce mne uklidňuje jen podezření, že řada firem, jejichž produkty denně používám já i vy, poskvrnila svou značku nějakým tím špinavým kšeftem.

Žádné komentáře:

Okomentovat