Prohledat tento blog

čtvrtek 16. července 2009

Koupila jsem si Nokii

Po varském festivalovém náporu mne po dvou a půl roce definitivně opustil můj věrný mobilní telefon – čest jeho památce. Zakoupila jsem včera nový přístroj. Protože nemám vzhledem ke své známé technické neschopnosti ráda změny, chtěla jsem, aby se co nejvíc podobal tomu předchozímu. Tedy zase Nokii.

Dnes ráno jsem si v touze obnovit spojení se světem, přervané pobytem ve filmových lázních, pustila zprávy v rádiu. Dozvěděla jsem se, že Íránci tuto firmu momentálně bojkotují, protože prodala jejich vládě technologie, umožňující sledování veškeré mobilní komunikace. Nejsouc Íránka, zůstávám ve vztahu ke své koupi pouze naplněna jistými rozpaky. Lehce mne uklidňuje jen podezření, že řada firem, jejichž produkty denně používám já i vy, poskvrnila svou značku nějakým tím špinavým kšeftem.

3 komentáře:

  1. Jé vyklápěcí Nokie. To byl můj první telefon. Připadala jsem si s ní jako frajer :-D . V tu dobu měly "véčko" skoro všichni :-D . Nokii jsem pak vyměnila za iPhone a od toho už nejspíš přecházet nebudu. Nedovedu si představit, že by mělo být něco lepšího než iPhone X, ale kdo ví, co bude za pár let, každopádně teď jsem spokojená. Koupila jsem si na něj i kožený kryt , protože si telefon často půjčuje syn, tak kdyby mu spadl na zem, tak aby se nerozbil.

    OdpovědětVymazat
  2. S tím prvním odstavcem se ztotožňuji. Já nad 10 let žádný jiný telefon, než Nokii nechtěl. Když ale přišly smartphony, tak jsem si koupil iPhone a těžko jsem si zvykal. Je ale pravda, že teď už bych zase asi jiný telefon nechtěl. Ono i to příslušenství k nim je super. Nedávno jsem si například koupil AirPody a k nim i takový šikovný obal a nemůžu si je vynachválit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máme podobně, jen teda v mém případě byl první smartphone Android, konkrétně ten první Galaxy od Samsungu. A od té doby už mám pořád Android. Vlastně jsem pořád věrný i té značce Samsung. Právě před pár měsíci jsem si z https://www.f-mobil.cz/mobilni-telefony__os_android koupil nový a opět Samsung.

      Vymazat