Prohledat tento blog

sobota 25. dubna 2009

Kdo je Charlie Kaufman?

Pokud to není vtip (pořád ještě se nacházíme v měsíci aprílu), tak se někteří hlasující v mé kaufmanovské anketě dotazují, kdo že to je Charlie Kaufman. Já jsem oba ty svoje texty asi už beznadějmě zabordelila, ale pokud máte doma Cinemu 8/2004 a/nebo Film a dobu 3/2003, můžete se pokusit tajemství Kaufmanovy tvůrčí a zábavné identity jejich prostřednictvím rozřešit. Kdo by mi je mimochodem naskenoval a poslal mailem, bude na mne opravdu květnově hodný (hodnost se může realizovat na alenaprokop@gmail.com) - víte, jak technicky jsem neschopná. Chápala bych to jako dárek ctěného čtěnářstva ke svým blížícím se květnovým narozeninám.

Jinak dnes je venku zatraceně krásně (možná příliš sucho?) a já dřepím u počítače, píšu do své knížky Jacka Nicholsona a promýšlím zároveň podvečerní nátlakovou situaci, kdy se tady v našem polabském venkovském domě sejde asi šest strávníků, z toho dva hladovci, co právě zvládli (jak v této chvíli zbožně doufám) svůj soukromý ďábelsky dlouhý ultramaratonský běh Dobřichovice-Dobřichov. Jeden běžec (nikoli ten můj) je vegetarián, takže musí být dvojí menu. Že mi ani tak moc nezávidíte?

2 komentáře:

  1. hlasoval bych "veskrze pozitivní", ale Vám = Klauso-Jaklofilce na truc jsem volil stěhování do Evropy (Hybášková je na rozdíl od obou pánů slušný politik)
    jinak se zdáte jako chytrá a vtipná ženská (čtu vás už 15 let)
    zdravím

    OdpovědětVymazat
  2. Anonym: Ó, vy dětino, můj chytrý a vtipný čtenáři! No, však jsem si o to taky dětinsky koledovala. Vaši reakci vítám - a děkuji.

    OdpovědětVymazat