Prohledat tento blog

čtvrtek 4. února 2010

Felliniovská anketa

Vaše čekání na to, až se zde v sobotu po poledni objeví můj text o Federicu Fellinim, jen lehce naředím drobným komentářem výsledků mojí felliniovské ankety. Asi jsem s ní byla trochu vedle - "vítězných" 31% hlasujících čtenářů tohoto blogu se totiž přihlásilo k prohlášení, že k filmům italského mága nikdy nemělo žádný vztah. Nemůže mne v této chvíli ukonejšit téměř ani fakt, že 29% hlasujících má k italskému kouzelníkovi naopak stále ještě vztah velmi vřelý, protože na jeho filmech vyrůstalo (a k těm se mimochodem řadím i já).

Třináct procent poznamenává, že na těchto filmech sice vyrůstalo, ale některé notně zestárly (já jsem při nejnovějším průzkumu své docela slušné felliniovské domácí kolekce v souvislosti se slíbeným textem zjistila, že pro mne se do téhle kategorie naprosto nečekaně propadla moje kdysi tak milovaná Giulietta a duchové). Asi nejvíc ze všeho mne ale potěšilo stejné množství hlasujících, tedy 13%, které podepsalo, že se jim Felliniho filmy začaly líbit - to je myslím ohromná zpráva, která potlačuje i těch nešťastných 11% aktivního čtenářstva, kterým se prý nelíbily nikdy.

Žádné komentáře:

Okomentovat