Prohledat tento blog

čtvrtek 24. června 2010

Jude Law a worko-holička

Přípravy na MFF Karlovy Vary vrcholí - protože co mají taky dělat pouhý týden předtím, než festival začne? Kupříkladu já jsem si zašla k holiči. Moje holička Tereza je skvělá starší dívka, je to vlastně worko-holička, stříhá a barví prý i ve volném čase. A když se vám zdá, že už máte hlavu skoro hotovou, teprve propadne tomu správnému uměleckému vytržení a celou ji ještě předělá, Judea Lawa však nezná, respektive když jsem téma nadhodila (volba tématu u kadeřnice je důležitá, abyste sebe i ji za ty dlouhé hodiny neumořili k smrti), váhavě připustila, že někdo takový asi existuje, ale neví přesně, který že to je - "musela by ho vidět". A mně v té chvíli došel dech, protože mi bylo jasné, že nemá smysl mluvit o takových filmech, jako je Návrat do Cold Mountain nebo Na dotek. Tereza je jistě nezná - ona vlastně pořád jen myje, stříhá a barví. 


A přitom to bylo tak snadné. Je to ten fešák z reklamy na Diora, co s ním má někdo polepené celé okno u parkoviště, kde Tereza každý den parkuje svoje zlaté, ojeté Punto.(Kterým mne pak vzala domů.) Mám teď úplně novou hlavu - taky si někdy zkuste nějakou novou pořídit. Bože, tohle dnešní blogování - připadám si jak vedlejší postava v Sexu ve městě 2


P.S. Bude zajímavé zeptat se slečny Terezy na jmenovaného herce po festivalu - bude to představovat test schopností českých médií proniknout až do těch obvykle dost informačně inertních skulin obyvatelstva.

3 komentáře:

  1. Máte moc pěknou hlavu Alenko. I já jsem včera byla u kadeřnice. Ale téma hovoru bylo jiné - je nastávající babičkou ( vypadá tak na 40) tak se probíralo budoucí miminko.
    Užijte si Vary!
    Eva Součková

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Evo Součková, vlasy vypadaj dobře, ale uvnitř je - navzdory všem vtipům o zbrusu novém vnitřku - pěkný chaos. Snad se to tam časem zase nějak uspořádá.

    No jo, moje holička taky vypadá skvěle. Místo miminka si ale pořídila psa - takovou tu obří bestii corso, ona vždycky dbá o dobrý vzhled a ten pes se s ní skvěle hodí coby módní doplněk.

    OdpovědětVymazat
  3. Do třetice - i já jsem byla včera u kadeřnice a téma hovoru byla má dovolená, na kterou vyrážím už poslední červnový den. Všechny cesty vedou do Říma! :-) Paní Alenko, zdravím a přeji super Karlovy Vary!
    Eva O.

    OdpovědětVymazat