Prohledat tento blog

středa 2. června 2010

Sex ve městě 2 - výsledky ankety

Protože se sluší zhodnotit výsledky právě ukončené malé čtenářské ankety, dovolte mi ještě jednu (a doufám, že poslední) malou poznámku na konto druhého Sexu ve městě. Na film, který už skoro týden díky distribuční péči společnosti Warner Bros. kvasí v českých kinech v nadějeplném počtu 36 kopií, se těšilo 10% hlasujících čtenářů tohoto blogu, protože miluje seriál - a naopak se na něj ze stejného důvodu netěšilo 12%. Poté, co jsem snímek viděla, musím objektivně politovat onu desetiprocentní menšinu už z toho důvodu, že film nemá se seriálem opravdu mnoho společného. Dvacet procent hlasujících se ve vztahu k vlastnímu očekávání filmové novinky vyhnulo zodpovědnosti a přihlásilo se k žertovné odpovědi, že sex provozuje raději v přírodě. Pámbu jim buď milostiv v tomhle počasí.

"Vítězných" 56 % pak naznačilo jisté zděšení z pouhé možnosti, že by se k otázce nového Sexu ve městě mělo nějak vyjádřit.

Nakonec jsem ovšem docela ráda, že jsem filmu věnovala pozornost - už proto, že na naštvanou recenzi, ve které jsem si dovolila nebrat si své tradiční slušňácké servítky a být zase jednou veselá kopa, odkázal na svých hojně navštěvovaných stránkách František Fuka - čímž si můj text přečetlo opravdu výrazně víc čtenářů, než bývá na Alenčině blogu zvykem. (Za odkaz děkuju také Petru Soukupovi - hádám však, že masa čtivců, která se sem najednou navalila, nepatřila tak úplně k frekventantům jeho blahoslavené Zóny.) Kolem mého zlovolného textíku se pak navršila halda nejrůznějších komentářů, ve kterých jsem se občas dozvěděla i něco o sobě (kupříkladu že jsem zapšklá bába :-)).

K tomu bych ráda podotkla, že ve svém případě opravdu nepovažuji při hodnocení tohoto filmu za podstatnou otázku věku - Sex ve městě 2 by se mi rozhodně stejným způsobem nelíbil, i kdyby mi bylo sladkých šestnáct, pětadvacet či pětatřicet. A předpokládám, že se mi nebude líbit ani nadále, až do doby,dokud úplně nezdementním (nebo dokud nezdementním úplně). Pokud jde o tržby, vypadá to mimochodem na strašlivý propadák i objektivně (příslušné rešerše provedl Kamil Fila na serveru aktualne.cz). A protože je venku depresivně ošklivo, užijte si z holkama ze Sexu alespoň trochu legrace a pouštního slunce:    

Žádné komentáře:

Okomentovat