Prohledat tento blog

sobota 26. června 2010

Varské plány: neděle 4. července

Můj plán na třetí festivalový den (který se samozřejmě nemusí naplnit) je asi tenhle: Po sobotním předpůlnočním "překvapení" budu nejspíš trochu unavená, ať to bude cokoli - obávám se, že Seriózní muž bratrů Coenových promítaný už v 9 ráno se ocitne ve vážném ohrožení. Když ho neuvidím, nebudu si činit výčitek, protože 19. srpna ho uvádí do českých kin společnost Palace Pictures. Takže možná vyrazím až v 11.30 do Velkého sálu, kde by kolem poledního mohl být ještě dostatek vzduchu a navíc Malickovy úchvatné Nebeské dny - stěží asi odolám možnosti vidět restaurovanou kopii filmu z dob, kdy krása ještě nebyla podezřívaná z toho, že by mohla být kýčem. Pěší výlet do kina Drahomíra mi pak udělá dobře, zvlášť pokud budou nabízet ke koupi před vstupem do kina i polévku (loni mi myslím zachránila něco jako život) - a v kině by mne pak čekal další zcela nezbytný titul z retrospektivy Pressburger/Powell, erotický příběh plný jeptišek Černý narcis.  


Večer mne postihne první větší letošní dilema (samozřejmě se bude muset řešit už ráno den předtím při vybírání lístků): prakticky paralelně totiž mohu jít na Podivný případ Angeliky (a nový film režisérského ultraveterána Oliveiry bych opravdu ráda viděla), Canterburskou povídku (další film z restrospektivy P/P si ale chytře nechám na pátek 8.) a westernový film noir Michaela Winterbottoma Vrah ve mně. Zajímavě vypadající film s Casey Affleckem, Kate Hudsonovou a Jessicou Albaovou zatím nemá českého distributora, ale předpokládám, že to jen jen otázka času. Takže logicky zvítězí Oliveira.


Možná by se toho dne slušelo vzít i vzorek z australské půlnoční klasiky - Autokino zkázy vypadá lákavě a po vší té celodenní ušlechtilosti mi nejspíš bude potřeba nějaké útěchy.  

Žádné komentáře:

Okomentovat