Prohledat tento blog

pondělí 3. května 2010

Výsledky ankety

Podle výsledků mojí malé ankety týkající se preferencí čtenářů tohoto blogu ve vztahu ke šťavnaté nabídce premiér to vypadá, že se potvrzuje stará dobrá pravda - filmové kritiky nikdo neposlouchá :-), tedy nikdo se neřídí jejich dobrými, profesionálními, vtipnými a citově zaujatými radami. Z "důležitých" premiér minulého týdne jsem se tady nevěnovala jen obnovené premiéře Toy Story, respektive dvojici pixarských Příběhů hraček vržených minulý čtvrtek do kin ve 3D verzi. Jinak jsem psala o všem - a pokud to lze takhle narychlo shrnout, Cesta a Špatný polda se mi "líbili" (nový film Wernera Herzoga dokonce velmi), zatímco Iron Man 2 se mi "nelíbil" (jen pro pořádek - příslušné recenze najdete tady, tady a tady).


Navzdory tomu se plných, "vítězných" 41% hlasujících čtenářů pohrne ze všeho nejdřív na druhého Iron Mana. 31% vyrazí na depresivní postkatastrofickou Cestu (předpokládám, že nikoli jen proto, že není ve 3D) - a jen 6% se ze všeho nejdřív vydá do kina na pozoruhodný výsledek spolupráce "uměleckého" režiséra Wernera Herzoga a hvězdy se zajímavě špatným vkusem Nicolase Cage - Špatného poldu. Inu, mohu se kojit nadějí, že by možná na toho Špatného poldu bez mého doporučení nešel vůbec nikdo.


Co se týče Toy Story, nenašel se žádný hlasující návštěvník těchto skromných stránek, který by soudil, že se v jejich případě bez 3D klidně objede a že na ně vyrazí jen povinně s dětmi. (Hm, kdybych hlasovala já, asi bych zvolila zrovna tuhle možnost - tedy pokud by bylo mé dítě tak laskavé a vzalo mne do kina.) Pěkných 10% soudí, že je třeba na oba animované hračičkové filmy s chutí vyrazit, protože budou ve více rozměrech ještě lepší (ještě jsem 3D verze neviděla, ale je pravda, že Pixar obvykle dobře ví, co dělá.).

Ano, a pak je tady ještě ta skupinka vášnivců, která v hlasování zvolila žertovnou možnost, že už všechny tyhle filmy dávno viděla, neboť si je stáhla z internetu, takže se bude sjíždět onačejší novinkou - Scottovým Robinem Hoodem, i s potenciálním rizikem, že uvidí verzi, ve které bude Russell Crowe ještě bez digitálně dodělaných vlasů. Těchto milých hlasujících deset procent muselo být totálně vedle - nejsou žádné zprávy o tom, že Crowemu by dodělávali nějaké CGI vlasy.

Žádné komentáře:

Okomentovat